Wednesday, October 13, 2021

Rakvere Aqva Spa vol 2 - täiuslik koht perepuhkuseks

Sügis on käes, aeg end soojendama hakata! Kui ma suvel spaades väga käia ei viitsi, siis sügisel ja talvel on need lihtsalt parimad. Teil ka nii? Ja kuigi Eestimaa peal on veel spaasid, kus me käinud ei ole, siis sel korral külastasime ühte, mida varemgi külastanud olime - Rakvere Aqva spaad. Eelmise tuuri postitus aastast 2019 on SIIN

Eelmine kord me muidugi kogu spaa võlusid nautida ei saanud, sest käisime ainult sisse-välja nende veekeskuse osast, sel korral olime aga täitsa ööseks. Tähistasime mu õe sünnipäeva ja mõtlesime, et loome ilusaid mälestusi - õed oma lastega koos meie parimat elu elamas. Täpselt nii see läkski. 


Kas teadsite, et nii mõnelgi spaal Eestis on võimalus broneerida nn. peretoad, mis ei tähenda, et kasutada oleks ülisuur tuba koos kõigi lisavooditega, vaid just seda, et perekonnal on kaks eraldi tuba, mis on vaheustega eraldatud nii, et saab kergelt sisse-välja käia ja endale eriti suure ruumi luua, samas võimaldab õhtul ühte tuppa väikesed magama panna ja ise teises toas rahus tšillida. Nüüd, vanemluse perioodil, vaatan kõiki võimalusi ikka hoopis teise pilguga. 

Minu ja Felixi ilus luksuslik tuba, kus mul oli suur voodi ja Felixil nunnu beebivoodi: 

Nagu ikka nende hotellidega, mõtlesin ka sel korral, et kas ööbida standardtubades või osta kallima hinna eest öö luksustubades. Mul on hea meel, et standardiga leppisin - juba standardtoad olid uskumatult ilusad. Te vaid vaadake seda voodipeatsit ning luksuslikke sädelusi seinal ja voodikatetel. On muidugi võimalik, et ma lihtsalt ei oskagi luksust hinnata, kuid meie pere jaoks oli sellest enam kui küll. 

Ühes toas oli vann ja teises dušš - jälle hästi läbimõeldud: 

Kohe pärast kiiret kehakinnitust kaasatoodud pitsadega (Rakvere pizzakiosk, mm...) panime veekeskusesse ajama. See oli ikkagi külastuse kõige tähtsam osa! Veekeskuse külastus on muidugi hotellipaketi sees nagu see ühel korralikul spaahotellil olema peabki. Meie Saskiaga saime käepaelad, lapsed lasid niisama ringi. 

Felixi teine kord spaas: 

Rääkides lastest, siis neile olid ju lausa eraldi hommikumantlid ja sussikesed pandud. See andis ikka tõelise wow-efekti! 1-aastane hommikumantlis on lihtsalt üle mõistuse armas: 

Rakvere spaaosa on mõnus ja suur ning tegevusi jagub kõigile. Spaast tegin rohkem pilte eelmisel korral, nüüd keskendusin peamiselt Felixiga toimetamisele. Ja kuigi öeldakse, et lastega spaas käik on tõeline trenn, siis mina ütlen, et nautisin seda väga. Kui Villega koos spaas pikutame, siis on lõdvestus küll suur, kuid põnevust pole üldse ning nalja ei saa. Nüüd oli ikka väga põnev jälgida, kuidas see väike inimene reageerib suurele basseinile, mullivannile, ujumisele ja liumäele. Ma tõesti tunnen, et koos temaga oli see spaatamine parem. 

Tibu:

Aga eks me kordamööda andsime üksteisele hingamisruumi ka ja käisime saunades, millest Felix üldse huvitatud polnud (loe: hakkas kohe kisama, kui kasvõi saunaustki praotasime). Saunaosas on Aqua teinud ka uuendusi. Neil on auru- ja leilisaunad, soolasaun, kadakasaun, infrapunasaun, sanaarium. Mul ei ole kõik meeleski. Kujundus on kogu saunamaailmas igatahes imeilus. 

Saskia ja sanaarium: 

Poisid mängisid muidugi rõõmuga nendes jalavannikaussides, tõsised spaatajad: 

Kõige rohkem sai loomulikult oldud beebibasseinis, mis erinevalt Värska spaast oligi päriselt beebibassein -  vesi oli madal ja soe ning liumägi igati sobiv. Felix oli nii-nii õnnelik! Ta ei olegi varem nii suures ja madalas basseinis olla saanud. Turvaline põrand jalge all ja palju müramisruumi - see külaskäik oli väärt juba ainuüksi seda tundi õndsat naeratust, mis mul teda vaadates tekkis. 

Tuppa tagasi jõudes puhkasime ja sõime ja puhkasime veel. Olime Felixiga kahekesi kuniks Saskia ja Tim massaažides käisid. Saskia võttis šokolaadimassaaži, mille kohta ta ütles, et hea üldmassaaž šokolaadilõhnalise massaažiõliga. Timil oli see elus esimene kord massaažis olla ja temale võtsime lastemassaaži, mis talle kahjuks küll väga ei meeldinud - pidi liiga õrn olema, ta ootas ikka midagi korralikumat. :D See 10-aastane hämmastab mind ikka ja jälle. 

Felix tegeles aga värviraamatuga, mis kohe sisse registreerides meile kaasa anti. Need väikesed armsad detailid teevad Aqva spaast ikka tõeliselt hea koha perepuhkuseks. 

Felix jäi magama kell 20.30, mingit tralli polnud, reisivoodi sobis ja paistab, et õhkkond ka. Tunnen end emana ka järjest enesekindlamalt, et saan ka kahekesi (noh, Saskia ja Tim olid ka, aga Villet mitte) poisiga reisitud. See avab nii palju uksi. :) 

Kuigi olin poja kõrvalt hotellitoas omajagu smuutit, banaani ja pitsalõike söönud, läksime Timiga ikkagi hotelli restorani "päris" sööki ka sööma. Restorani nimi on Fresco ning ütleks, et hinnad täiesti taskukohased. Neil on menüüs nii pasta kui pitsa, nii burgerid kui sushi. Mina võtsin sushi, Tim tellis endale lasteeine ja palus seal veel väikesi muudatusi teha. Taaskord, ma lihtsalt vaatan ja imestan, kui tore ja tark kaaslane ta on. Sellest ei hakkama ma rääkimagi, kui ta küsis: "Noh, Saara, räägi nüüd enda elust ka - kuidas sul läheb?" 

Kogu selle restoranis olemise aja tegi Saskia üleval hotellitoas tööd, valvas muidugi Felixi und ka, olime me ju nii nutikalt - nii nutikalt beebimonitori kaasa võtnud ning ilusasti ära ühendanud, et saime Saskia ja Timi toas terve õhtupooliku hängida ja mängida. 

Sõna otseses mõttes - oleme lauamängupere: 

Kahjuks iga detail selle külastuse juures ei olnud siiski nii mesimagus kui esmapilgul võib arvata. Lootsin kõvasti, et Felix magab kauem kui 6.50-ni, nagu ta tegi eelmisel hommikul. Tõehetk saabus siis, kui Felix, va varane linnuke, ärkas kell 5.50. Ei olnud lihtne 5,5-tunnise unega hommikul üles tõusta. Egas midagi, panin selle Peppa mängima (tervisi kõigile lapsevanematele) ja nii me seal istusime. Kell 7.30 tõusis Saskia ja oli nii hea inimene, et tuli ise poisiga hängima, kuniks ma tema voodisse veel tunniks magama sain. Felix oli muidugi väga solvunud ning jäi omakorda suurest pahameelest magama - välisukse juurde põrandale. Nii on, nagu elu käib. 

Kui me Timiga ärkasime, hiilis Saskia välja ja jätsime Timi beebimonitorivalvesse, et koos sööma minna. See oli tegelikult ülitore hetk. Saskiaga on mul a-la-ti millesti rääkida või siis mugavalt vaikida. Minu kõige lähedasem inimene peale Ville ja Felixi. 

Kuigi Aqva spaa oli meid selleks hetkeks üllatanud juba nii mitmete positiivsete aspektidega, siis ei osanud me oodatagi, et neid üllatusi veel tuleb. Aga oh issand, see hommikusöök... See oli ju 100% luksus! Kala, monad, vorstikesed, kogu maailma võikumaterjal, 4 erinevat sorti saiakesi, koogid, pannkoogid, müslid, jogurtid, smuutid, taimepiimad, mahlad, pähklid... Isegi isetehtud jäätist pakuti! 5+ Aqva spaale! 

Ma nautisin, tõesti nautisin: 

Lõpuks andis Tim märku, et Felix ärkas ja sain ka selle poisi sööma toodud. Temale läks ainult kohupiimakreem ja veidi pannkooki. Oleksin ta selle jaoks hea meelega lastetooli pannud, aga printsile ei sobinud ja nii ma tal järel jooksin. Mõnus hommikusöögiaeg saigi otsa. :D Tegelikult on okei, see on tavaline elu põnniga. 

Edasi jäi veel minu massaažiring. Võtsin klassikalise Rootsi massaaži, mida viis läbi Kagu-Aasiast pärit naine. Maailm on väike. :) Massaaž oli hea, ta pikkis sisse mõningaid Tai massaaži omapärasid nagu sõrmede ja varvaste naksutamine jms. Olen täitsa rahul!

Tim ja Felix hullasid nii kaua kahekesi mängutoas. Ka nemad olid väga-väga rahul. 

Mul küll perega spaatamise kogemusi veel ülipalju kogunenud ei ole, kuid Aqva spaad võin küll igaühele soovitada. Nad on professionaalsed ning seal on ilus ja mõnus ja turvaline. 

2 comments:

Kristi said...

Nonii, ma tahan minna :D

Saara said...

Mission accomplished! XD Tegelt ma loodan, et Eestis on ikka veel nii häid perespaasid, kuigi latt on tõesti kõrgele seatud.