Monday, September 24, 2012

I'd rather be a comma than a full stop

Andke andeks, et taaskord inglisekeelne pealkiri sai. Nad justkui ise kukuvad siia. (:

Jesus Saves
Mu reisike hakkab lõpule jõudma. Jah, veel on aega, aga siiski. Tunnetan muutust. Ehk on see sügis? Chicagos oli eile väga külm päev ning täna samuti, mul on lausa kahju, et ma oma paksu jaki Oslosse unustasin (esialgu unustasin selle niisama maha, läksime veel ekstra Tartu tagasi Erlikese ja Mihkliga, aga ju siis pidin ilma selleta reisima). Tegelikult oli kraade umbes 15, aga see tuul... Ega Chicago hüüdnimi ilmaasjata "The Windy City" ei ole. Samas päike paistis, selline väga sügisene päike, mis mu jaoks alati tähtis on olnud.

On, jah?
Eile hommikul jalutasin ringi, päeval ka ja õhtul ka. Jalutuspäev, mõnus tuuline laupäevake. Tunnen end siin nii vabalt. New York oli meeliülendav, Los Angeles soe ja Chicago vaba. Ja huvitav, millest see tuleb, et alati mõtlen, et võiks siin elada? Mõtlesin seda sama igal pool mujal, olen alati mõtelnud. Mainisin juba enne, et tunnen end väheke eksinuna, see ei ole midagi halba iseenesest. Ma tunnen end lihtsalt täiesti vabana, mitte midagi ei ole, mis mind kinni hoiaks. Ja mida rohkem reisin, seda selgemaks see saab.

Kena naabruskond, eksole?
Igori juurde tuli paar Hispaaniast, kes on reisinud juba 4 kuud ja 2 on veel minna. Nad on mõlemad 35, töötavad Hispaanias politseinikena ning nende plaan näeb välja järgmine: kaks kuud koha peal ja 6 kuud reisimist. Eelmine kord olid nad Suurbritannias ja nüüd on Kanada-USA. Mul on väga hea meel neid tunda: nad on rõõmsad, eluterved, huvitatud maailmast ja inimestest (ning mitte nii palju turistiatraktsioonidest). Inglise keele õppisid selgeks reisides. Igor õppis selle näiteks teisi CouchSurfereid võõrustades, see oli veel siis, kui ta Usbekistanis elas. Oh, tahaks kõik huvitavad lood üles kirjutada, aga seda ei jõua ma elu sees teha ning teie ei jõuaks neid kindlasti lõpuni lugeda.

Eva, Igor, Sam
Rannas

Täna jalutasime hispaanlastega mööda linna, jälle üks jalutuspäev. Tegelikult ongi see täiuslik viis oma viimast päeva USAs veeta - head inimesed, ilus linn, toredad vestlused. Olen nii õnnelik, ma ei väsi seda ütlemast. Homme lendan tagasi Euroopasse.

Metroojaam

Igor teeb tatraputru, lähen söön. Varsti näeme (:

No comments: