Saturday, August 18, 2012

Nagu põline linnaelanik

Mõtlesin küll, et iga päev kirjutan, aga eile oli reede. Ja mis reede tähendab? Kui sa oled põline oslokas, siis ilmselgelt - pidu. Nii oligi (:

Eile hommikul läksin parki ja tegin energiaharjutusi. Lugesin Castanedat ja vaatasin inimesi. See on see, mis ma teeksin ka siis, kui ma siin elaksin. 

Muru ja taevas - kõik, mida vajan
Päeval viisin Eivindile võtmed ära ja siis hängisin linnas kuni sain Thomasega kokku. Tema ja ta korterikaaslane Sirar on väga naljakad poisid. Nad on mõlemad 25, aga tegelikult üle 22 ei pakuks. Vähemalt eesti 25-aastastega võrreldes on nad küll nooremad. Aga meil oli väga tore, naersime ja rääkisime Battlestar Galacticast - lemmik. Ja kui ma küsisin, et mis keeles nad programmeerivad, siis nad pidid tooli pealt maha kukkuma, et ma üldse teadsin midagi sellest. Haha (:
Eivindiga, ma ei oska veel endast hästi pilte teha
Pärast läksime nende sõbra juurde, samuti sihuke tuupur nagu nad isegi. Ülivinge. Aga ma pean tunnistama, et kuigi me kõik jõime umbes 4 drinki, siis minule ei mõjunud see üldse, aga nemad olid veits švipsis küll. Ei teagi, kas see on nüüd hea või halb asi.

Sirar tegi mulle hommikusööki!
Noore inimese elu. Nüüd lähen kohtun Taneliga, ühe eestlasega, kes Oslos elab. Kui huvi on...

No comments: