Tuesday, August 14, 2012

Oslo ja Ronny

Vanaema, minuga on kõik korras! Palun rahulikult hingata.

Tänane lend oli kihvt. Ma polnud lennukiga lennanud mitu aastat ja seega tundsin taaskord põnevust. Erlike ja Mihkel andsid kaasa viimased nõuanded check-in'i ning pagasi kohta ja nii ma siis läksingi.

Oslosse jõudsin ülikiiresti, ma ei alustanud veel korralikult aknast välja vaatamistki, kui juba kohal olin. Lennujaama vetsus peitsin erinevad rahatähed erinevasse taskusse ning olingi valmis linna minema : D Bussijaama tuli mulle vastu minu esimene host (ehk siis majutaja) Ronny. Panime asjad tema poole ja siis sõitsime linna lähedale tallide juurde ta hobust vaatama. Mu elu on täiuslik.

Ronny hobune Minie McGinn
Hiljem jalutasime linnas, rääkisime juttu, tegime nalja. Väga mõnus päev. Käisime mõned vaatamisväärsused ka läbi, tahtsin näha uut ooperimaja ja Nobel Peace Center'it. Vigelundi parki kavatsen ka minna, hiljem ehk.

Mina esimese generatsiooni elektriautoga
Ronny ise on account manager, kelle hobiks on ratsutamine. Ta on endine džoki, praegu treenib hobuseid paremate tulemuste jaoks. Minie on võitnud juba 6 galopivõistlust.

Full Electric!!
Kuna me mõlemad olime eelnevalt väga vähe maganud, siis pärast sööki otsustasime paar tundi puhata. Ärkasin nüüd üles, 4 h on möödas : P Tema magab, ma kirjutan selle lõpuni ja lähen ka tagasi magama. Kogun jõudu (:

No comments: