Saturday, January 17, 2015

Olgu kiidetud talv

Ajavahe on kuus tundi nagu ma kirjutasin. Täna oli tunda. Eile õhtul oli päris raske magama jääda ja täna magasin lausa poole kaheteistkümneni (Eesti ajas ärkasin siis pool kuus).
Ei tea, kas une või millegi muu pärast oli täna hommikul ka kuidagi külm tunne. Ei, mitte otseselt muidugi. Ma olen ikka väga õnnelik, et siin praegu talv on. 
Singapur ise tundub pigem külm paik. Juuretu, võimalikult modernne, võimalikult multikultuurne. Isegi riigipühade tegemisel on arvestatud multikultuursust: jõuludeks on 1 päev, hiina uueks aastaks paar päeva, hindude pühadeks mõned päevad... 

Hiina uus aasta on tulemas:

(Nüüd on vahepeal homsest saanud täna, ei jõudnudki eilset postitust lõpuni kirjutada...)

Igatahes eile sain oma külmast juuretust tundest üle külastades Aasia Tsivilisatsioonide muuseumi. Megalt vinge, tõepoolest. Usulised eripärad, eri rahvaste kombed ja tavaar, pühakujud. Ja kõik on nii vana. Tekitas hea sooja tunde, et me kõik tuleme kusagilt, kodu on olemas.

Buddha, kelle 9-pealine madu on üles tõstnud, et teda vee eest kaitsta, samuti on ta Buddhale vihmavarjuks:

Ja õnnetooja Ganeshi pildi panen ka, blogile on ikka õnne vaja :)

Edasi jalutasin veidi ringi, tahtsin nimelt Marina Bay aedu külastada. 
Ootamatult avastasin end aga Singapuri sümboli Merlioni ehk merilõvi juurest. See on üks paljudest Singapuri imelikest asjadest. Ja tegelt ma ei teagi, kust see muinasjututegelane tuleb. Enamik ei tea vist. 

Kalasabaga lõvi? Miks mitte. 

Edasi läksin siis Gardens By The Bay juurde. See tegi mul samuti olemise heaks. Singapur ise on ju tegelikult üks suur linn 5-miljoni inimese ja 700 ruutkilomeetriga, mis teeb ta tiheduselt 3. riigiks maailmas. See tähendab ühtlasi seda, et metsikut loodust ei ole siin peaaegu üldse. Toomas rääkis, kuidas ta ükskord nägi naist kassi eest ära jooksmas. Igatahes aiad ja loodus olid väga värskendavad + kogu see värk nägi välja nagu Star Wars või Avatar...

Mõned pildid ka:


Ma tegelikult kardan kõrgust, eksole. Värisesin seal tee peal nagu haavaleht. Mingid saksa kutid naersid mu üle nii palju, et pakkusid must lausa pilti teha:

Käisin ka hiigelsuurtes kasvuhoonetes, kus oli ainult 20 kraadi ja mul hakkas külm, isegi väga külm tegelikult. 

Loodus+tehnika=suur suur ägedus:

Cloud Conservatory:


Õhtul saime Toomasega kokku, nägin öist linna ja sõime taaskord Hawker Centeris.

Nii soe ja nii ilus:

Ja kuidas süüa muna lusika ja pulkadega? Hmmm...

Ilus päev! 
Nüüd oleme Toomase ja Karishmaga lennujaamas. Uus seiklus algab :)
Seal, kuhu läheme, ei pruugi internetti olla. Ma olen elus ilmselt, niiet ärge muretsege, kui nüüd paar päeva ei kirjuta...


No comments: