Sunday, November 8, 2020

Pärnu Viiking spaa - positiivne üllatus

Tegin sel aastal midagi, mida pole üle kuue aasta teinud - läksin uuesti kooli. See on küll täiskasvanute koolitus ja vaid kord kuus ühel nädalavahetusel, aga ikkagi. Midagi täiesti uut ja ma naudin seda sajaga! Hakkasingi koolist puudust tundma, kuigi pärast arstiõpinguid oli vahepeal tunne, et ei iial. Igatahes, läksin kooli. Kool aga toimub Pärnus - linnas, mida väga vähe tean. Saan sel õppeaastal Pärnus rohkem käia kui terve senise elu jooksul kokku käinud olen. Oma seiklushimu rahuldamiseks otsustasin iga kord erinevas kohas ööbida. Esimeseks korraks olin broneerinud AirBnb, aga kuna see läks meil korralduslikel põhjustel täiesti hukka, siis nüüd saan kirjutada pikemalt Pärnu Viiking Spaast, kus sel nädalavahetusel olin. 

Just nii pimedas jõudsingi reede õhtul hotelli. Sügis on kätte jõudnud. Spaade külastamise osas on samas sügisene aeg mu lemmik. Suvel tunnen, et siseruumides olek on justkui raiskamine, sügisel aga just hea, sest õues on nagunii pime, tihti ka märg ja kõle ja külm ja no igal juhul veedaksin selle pigem kusagil soojas saunas või basseinis. 

Tegelikult näeb Viiking päevavalgel välja selline: 

Eks ta ole ikka omajagu vana hotell. Olin Viikingu kohta nii mitmeidki kehvasid arvustusi kuulnud ja ei hakkanud palju ootama. Samas mõtlesin, et no mis seal ikka hullemat saab olla, kui 10 kuud beebiga. :D Mu ootused olid madalad ja teadsin, et hotellipuhkus on ka madalatest ootustest hoolimata täielik luksus. 

Koridorid vastasid ootustele:

Samas hotellituba polnud üldse kehva. Ma vist selles osas olengi vähenõudlik, aga kui ühele inimesele broneeritud toas on ikkagi üle 140 cm lai voodi, siis juba sealt kukuvad plusspunktid. Oli soe, olid aknad ja täispimendavad kardinad. Riidekapp, televiisor... Okei, laelamp põhimõtteliselt ainult hõõgus uduselt, kuid öölampide valguses ongi romantilisem.

Tualettruum oli vanemapoolsema dušikabiiniga, kuid jällegi korralik, puhas, vägagi normaalne. Jah, see pole VSpa, aga no - mind ei häirinud. 58 euro eest öö (kuhu kuulub ka hommikusöök), on see väga hästi saadud tuba. 


Isegi hommikumantel anti selga: 

Tõeline positiivne üllatus tabas mind aga spaas. Täielik WOW! Kui äge! Kui uudne! Nii ilus valgus, nii huvitav planeering. Ma tõesti ei osanud midagi sellist oodata. Arvasin, et on ehk suurem bassein ja siis paar mullivanni, aga ei - seal oligi kõike alustades "tähistaevast" lõpetades privaatsete nurgatagustega, kuhu Jaapani vann või mõni saunalava peidetud oli. 

Suur bassein meeldis mulle kõige rohkem - palju ruumi ning pikk kunstliku vooluga jõeosa, millel lausa lummav valgustus. Ujusin ikka väga mitmeid ringe lihtsalt selle valguse pärast. Need roostekarva seinad tekitasid mõnusa koopaelamuse, no ikka väga meeldis. 

Saunadest kõiki läbi ei käinud, aga auru- ja aroomisaunasid pean kiitma selle rohke auru eest. Polegi üheski Eesti spaas nii külluslikku aurusauna kogenud. Sisse astudes ei näinud absoluutselt, kas olin üksi või oli seal 5 inimest veel - nii tihe oli see aur nendes ruumides. Selline pühendumus mulle meeldib, sest mis ma seal hõredas udus ikka muidu aega veedaks. Lisaks meeldis mulle katusel asuv iglusaun, kuhu sai trepist kõndides ning mõned meetrid õueõhus tatsates. Pärast kuuma iglusauna oli tatsamine palju meeldivam, jäin isegi tähistaevast vaatama. Suure Vankri nägin ära, kuigi mu ümber oli küllaldaselt valgust. 

Ainuke probleem selle spaaga oli see reedene õhtu ise, ma nimelt olin sattunud sinna õhtul, mil toimus igakuine "Rütmi Reede". Põhimõtteliselt oli tegu diskoga. :D Meie Mees, Shakira ja muud tümpsubändid lausa läbistasid neid seinu ja veejugasid. Olid uudne, kuid... Mitte minu jaoks. Rahvast oli murdu nagu homset (ega koroonat) poleks. Hängisin seal tunnikese, sain pärast pikka sabasseismist oma jäätisekoksi ja krõpsud kätte ning lihtsalt vaatlesin seda elukest. Lapsi oli palju, DJ korraldas mingeid loosimisi tümpsu vahele ja noored naersid südamest. Tore vaheldus tegelikult, kuigi mitte mu tavaline valik. Hotellitoas jäin kiiresti magama. 

Enne käisin muidugi end klooriveest puhtaks pesemas, pesuruumid olid ilusad ja esinduslikud:


Kahjuks ilmnesid öösel ka teised negatiivsed küljed selle hotell-spaa osas - nende hotellitubade seinad olid õhukesed. Ärkasin tihti, beebit polnud vajagi. :D See kordus sama ka järgmisel ööl. Samas hommikuks olin ikka üsna puhanud. Võta siis kinni... Väga mitmekülgne hommikusöök korvas imeliku öö. Oli võileivamaterjali, putrusid, katrul-muna-peekon, pannkoogid, värske lett, saiakesed, puuviljad, kohvi-tee-mahl jne jne. Mitte midagi uhket nagu smuutid või sojapiim, kuid tavalise eestlasliku toidu mõttes oli laud täitsa korralikult kaetud. 

Koridorides ringi liikudes sain pildistada spaad ka päevavalguses, sest koridoridest avaneb läbi akende sinna korralik vaade pea igast seinast. 

Järgmisel õhtul koolituselt naasedes läksin uuesti spaasse. Pilet oli ju hinna sees. :) Õnneks Rütmi-Laupäeva ei korraldatud ja seekord oli spaas tõesti rahu ja vaikus. Läksin muidugi viimase lahtiolekutunni ajal, seega asi võis olla ka faktis, et enamik lapsi juba magasid, kuid selge oli see, et pidutsejaid polnud. Baaris puudus järjekord ning Jaapani vanni sain nautida uhkes üksinduses. Ujusin taaskord mitmeid kordi selles ilusa valgusega koopajões. 

Kuigi ka järgmine öö möödus üsnagi sarnaselt eelmisele, siis kokkuvõttes võib öelda, et Viikingut soovitan. Palju oli lastega peresid, just täitsa pisikestega, kes veel torudest puudust ei tunne. Nägin nurga tagant ka mängutuba, söögisaalis oli söögitoole. Seega jah - normaalne hind, ilus spaa, mõistlikud toad. Eks ma ole vähenõudlik, kuid arvan, et ka objektiivselt pole tõde sellest kaugel. 

Järgmise Pärnu-postituseni! 

P.S. Kus teie mul Pärnus kindlasti ööbida soovitaksite? 

1 comment:

Anonymous said...

You understand lots about saunas. I like your strategies and views. How often does one sauna?  saunajournal.com