Sunday, May 14, 2023

Kristiga Taani Harryt vaatama

Ei läinud kaht kuudki, kui juba jälle reisil olen. Sel korral on reis küll lühike, aga siiski põnev! Tulin oma sõbranna Kristiga kontsertreisile Taani. Vaatame ära, milline see Harry Styles siis päriselus ka on. :) 

Reisi mõte tuli Kristilt, aga reisi panin kokku ise - mulle lihtsalt meeldib kõik see värk. AirBalticul on Kopenhaagenisse otselennud, seega lennupiletid olidki otsustatud. Õnneks vaatasime juba varem, kus see kontserdipaik täpselt on. Üllatavalt pole see üldsegi Kopenhaagenis, vaid on hoopis Horsensis - 3-tunnise autosõidu kaugusel Kopenhaageni lennujaamast. Lennul oli ka teisi eestlasi, kes kontserdile minemas olid ja mõni neist sai alles lennukil aru, et kontsert polegi pealinnas. :D Harry esineb kahel õhtul ja nemad olid muidugi täna õhtul minemas. On vast lops! Loodame, et leidsid küüdi ning elavad need 3 + 3 tundi sõitu ka üle lisaks kontserdile endale.

Huh, vahel saab see ettevalmistus ikka õigel ajal tehtud. Olin broneerinud auto ja valinud majutuse mitte Kopenhaagenis, vaid Horsensi juures Jüütimaal, et ka pärast kontserdit normaalsel ajal puhkama jõuaks. Well done! Ainuke murekoht oli siis, kui mul autorendis krediitkaardi parool meelde ei tulnud ja krediitkaart pidi kindlasti juhi oma olema. :D Õnneks Swedbanki app aitas hädast välja (+ Kristi, kes mainis, et Mobiil-ID kinnituskood pole mitte mu kaardi PIN, vaid kinnituskood, et PINi näeksin) - huh!

Dr Saara auto: 

Ja nii meie sõit algas. Pärast tunnikest peatusime Circle K-s, et sõidule snäkke hankida. Võtsime hot-dogid, meile anti sellised asjad: 

Üks vanamees naeris kõva häälega, kui mul neid käes nägi. 

Sõit läks rahulikult, sündmustevaeselt. Suurim sündmus oli üle Storebælti silla sõitmine. See suur massiivne ehitis on lausa 6,8 kilomeetrit pikk ja neljarealine, kõrgus merepinnast 256 meetrit. Nagu ulmefilmis... 

No kas pole mitte vinge? 

Kristi valis muusika kogu teeks. Õnneks suhteliselt okei teine, eks ta teab mu eelistusi. Metalit kuulda ei taha jne. Rääkisime juttu, arutasime tähtsamaid ja vähemtähtsamaid asju. Kui on, millest rääkida, läheb aeg ruttu. Pildistamispeatuse tegime ka. Ikkagi rapsipõld ju! Jah, see on veel teemas. 

Meie Bookingust võetud peatumispaik on ikka täielik idüll - väike maakodu Taanis, Jüütimaal. Meri ja rukkipõllud, väikesed külad ning valged talud. No mida muud sa elult veel ihkad? Ideaalne väike puhkepaik. 

Koha omanik tuli meid tervitama ja näitas, kus mis on. Ütles, et oli meile ühe kahekohalise voodi valmis pannud. :D Küsis, kas teeb teise magamistoa ka korda, palusime, et jah, oleks tore. Naeris ja ütles: "Two adults - can be anything!"

See minu oma, Skandinaavia kogu oma headuses: 

Väikeses külapoes käisime ka. Sealt sai kõike alates lilledest lõpetades alusetäite Hellmansi majoneesiga, mida me sel korral siiski ei võtnud. Mina leidsin oma Granola müsli, lisaks tuli korvi võikukraam, 1 vein, tomatid ja mustikad ja apelsinimahl. Normaalne söök. 

Taani külake:

Külapood: 

Tagasiteel loojus päike ja me tegime nii palju pilte. Naersime, et nii hea, kui keegi ei virise pildistamise üle. :D Võtsime rahulikult ja telefon sai veel kümnete piltide võrra rikkamaks. 

Nüüd istume diivanil, joome veini ja vaatame... Eurovisiooni! Ma pole nii kaua seda vaadanud, aastaid. Käib kah, hea taustateema. Mina saan rahus blogi kirjutada. Kristi tegi mulle isegi võikusid. Hea rahulik on olla. Loodan, et teil ka! 

Homme näeme Harryt ja loodetavasti veidi Taanit ka. :) 

No comments: