Sunday, April 5, 2015

Kodune Zürich

Eile sadas kogu päeva. Mitte just parim puhkuseilm, eks? Sellest hoolimata oli tore. Kuidagi kodune tunne. Alustasime oma päeva Oliveri juures pannkooke süües. Vikerraadio mängis ja meie saime turgutust oma hommikutundele. Üleeile oli siiski pidu, eksole...


Blogikirjutamishetked:


Edasi olime asjalikud ja läksime linna. Triinu vaene beebike vajas tervendust, seega iPhoneklinik oli meie sihtpunkt. Ainult 40 minutiga saimegi asja korda. Lisaks sain ka ise endale midagi. Uue telefoni nimelt.
Operatsioonisaal:


Päeva kõige vingem hetk oli Kunsthause külastamine. Reis ilma muuseumikülastuseta on minu jaoks ikka täiesti midagi, mida ei peaks olemas olema. See annab nii palju juurde. Mul on kohe tunne nagu oleks midagi õigesti teinud. Ja alati tuleb just muuseumides nii palju häid mõtteid, imelik küll.

Vaatasime näitust 19. sajandi Pariisi kunstnikest ja nende suhetest Jaapaniga. Jaapan oli sel ajal üks suur inspiratsiooniallikas. Näitus ise oli suurepäraselt kokku pandud: Monet, Gauguin, Van Gogh ja teised + jaapani maalid nende kunstnike enda kodumuuseumitest. Hea terviklik tunne tekkis. Priidu Beierile olen päris tänulik, kunstihuvi jääb vist igaveseks.

Mina ja Monet:

Mina ja Toulouse-Lautrec:

Lapselapsed oma ratastoolis vanaemaga, kes neile kunstist räägib:


Pärast käisime poes õhtusöögi jaoks kraami hankimas. Šveitsi poodides on palju magusat, ka näiteks hiiglaslik rosinasaiabeebi:


Õhtusöögiks oli meil raclette - keedukartulid juustuga ja lisanditega. See on tavaline šveitsi toit. Juust haiseb küll jubedalt, aga toit oli suurepärane. Kõrvale sõime tomateid, paprikaid, ploome, sinki, peekonit. Kogu juustusulatamine oli ka üks äge tegevus. Selline masin võiks endalgi olemas olla :)

 
Triin ja Oliver joovad mõlemad palju erinevaid smuutisid. Nad tegid omavahel väikese võistluse ka, ma siis silmad kinni otsustasin, kelle oma on parem:
 

Õhtu lõppes ühe eriti nunnu Pixari filmiga "Big Hero 6". Muidu ma multikaid ei viitsi vaadata, aga Triinu ja Oliveriga - vabalt. Eriti Triin, aga ka Oliver on tehniliselt väga kursis kõigega. Vahel mul on tunne nagu oleksin sattunud koolitusele "Elu kaasaegse tehnikaga", 10/10 igal juhul. On nii palju, mida ma ise ei tea, nii palju uusi lahendusi, mis elu lihtsamaks teevad ja uusi võimalusi annavad. Just igapäeva-asjades. Igal juhul naudin täiega uue õppimist. Tore, et on, mida õppida :)

No comments: