tag:blogger.com,1999:blog-866365271085386752.post1055220552874549705..comments2024-03-29T09:22:21.074+02:00Comments on Reisile Saaraga: Kokkuvõte "sügisesest" Berliini hipireisistSaarahttp://www.blogger.com/profile/17741493836479371356noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-866365271085386752.post-37910162022827872952016-09-17T23:54:46.222+03:002016-09-17T23:54:46.222+03:00Jah, enamik ütlesid selle teeninduse kohta veidi p...Jah, enamik ütlesid selle teeninduse kohta veidi paratamatu-kurva häälega: "Yes, I know..." Seega veitsa on ikkagi vist kurvad selle üle. Uhkust ma küll ei näinud jah :D Tahaks Amsterdami ka minna ja oma silmaga üle kaema. Lisaks ma mõtlesin, et vb pekas neid "Minu... " raamatuid lugema, äkki saaks rohkem aimu kohtadest, kuhu reisin või reisida plaanin. Aitäh, et meelde tuletasid! :) Saarahttps://www.blogger.com/profile/17741493836479371356noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-866365271085386752.post-56458012671875911582016-09-17T22:58:08.546+03:002016-09-17T22:58:08.546+03:00Oli põnev lugemine :) lugesin kunagi "Minu Am...Oli põnev lugemine :) lugesin kunagi "Minu Amsterdam" raamatut, kus ka kirjeldati seda klienditeenindajate ebaviisakust ja sealt jäi selline mulje, et nad on isegi uhked selle üle. Noh, et keegi pole võlts ega midagi :D nagu inimesed ei saaks ju PÄRISELT ühelegi klienditeenindajale meeldida. Sinu tekstist jäi mulje, et vähemalt Berliinis on ka kohalikel ikkagi natuke piinlik ebaviisakate teenindajate pärast?<br />Edu köögikappide ja muu olmega! :)kristinoreply@blogger.com