Friday, June 26, 2015

Öös on asju, soojust nimelt

Tere kõigile! Kutsun teid taas oma reisile kaasa. Seekord on plaanis reisida veidikene Euroopa piires. Singapurist kaasa võetud tunne, et Euroopa on väike ja kättesaadav, on jäänud ja seda peaks kindlasti ära kasutama.

Seega. Eile õhtul pakkisime Villega kohvrid ja alustasime oma kahenädalast avastusretke. Pakkimine läks üllatavalt lihtsalt, mul oli nimekiri ja peale kõvaketta ei jäänudki midagi maha. Ainult halvad suveilmad ehk ;)

Lennart Meri lennujaam meeldib. Meeldib väga:



Lennujaamas istusime Ville sõbra Tõnise vastavatud veinibaaris. Jõime kanget veini, nime ei mäleta, Villel tuleb meelde, et 17% alkoholi oli. Sain helistatud kõik helistamised (vanaema, ema, Ullo oma väljahüpanud põnniga).



Seekordsed lennud tulevad kõik Ryanairiga. Ei mina ega Ville pole kunagi Ryaniga sõitnud, vaatamata sellele, et mul on lennuotsi kokku u 38 ja Villel mingi 50. Uus kogemus! Jutte on muidugi palju räägitud, seda ei saa salata. Et vähe ruumi on ja pagasiga mured ja lisatasud ja süüa ei saa. No minu isiklik arvamus pärast esimest lendu on, et mida te vingute, inimesed? Normaalne lennuk, pilet megaodav, minu jalad mahtusid ilusti ära, isegi Ville pikad koivad ei olnud kokku pressitud. Süüa 2,5h lennu peal pole minu meelest vajagi + toidud lennukis olid suht odavad ka. Ainuke asi tõesti oli see, et alla antava kohvri eest pidime 30 euri otsa pealt lisaks maksma. No see vb tõesti veitsa häirib, eriti kui arvestada, et kõik otsad kokku tuleb siis 120 euri. Aga oleks meil väiksemad carrierid (õiges mõõdus!), siis oleks see mure ka lahendatud. Igatahes, mina ei kurda. Loe reegleid, prindi ise piletid ja lenda nagu kuningas oma 25-eurose piletiga.

Ja ka kuulsused on sinuga koos reisil (all paremas nurgas hallis seisab E.I.):


Kuhu see esimene lend meid viis? Kell 23.00 kohaliku aja järgi maandusime Milanos. Me polnud mõlemad siin kunagi käinud. Itaalia reisil olin küll HTG koori ja rahvatantsurühmaga aastal... 2008? Siis sai käidud Roomas, Lõuna-Itaalias ja Sitsiilias. Milano on aga täiesti uus :)


Maandusime Bergamos, kust on Milano kesklinna u tund. Bussipileteid müüdi lennukis, nii tore. (Jälle, kes nuriseb?) Buss viis meid keskusesse ja sealt jalutasime u tunni oma hotelli. Oli südaöö, aga rahvast oli tänavatel piisavalt ja restod olid lahti. Ilm on soe! See on nii hea. Nii nii hea. Kui südaööl on ikka teksaste ja pluusiga palav, siis võid lugeda end õnnistatuks. Nagu meie seda tegimegi.
Vaade lennukiaknast öisele Itaaliale:


Öö hotellis möödus mõnusalt ja nüüd on aeg seiklusteks! Oh jaa! Lähme reisime!

No comments: